Kdo jsme
Mgr. Vladimír Marček, Ph.D.
Psycholog, psychoterapeut, univerzitní pedagog. Jeho každodenní náplní práce je psychoterapie. Věnuje se také psychodiagnostice a trénování intelektu, je spoluautorem vstupního testu do Dětské Mensy.
Mgr. Veronika Gondžová
Psycholožka specializující se na diagnostiku nadání, poruch autistického spektra a ostatních neurovývojových poruch. Na částečný úvazek pracuje na Klinice dětské neurologie ve Fakultní nemocnici Brno. Momentálně na RD.
Mgr. Lucie Kociánová
Psycholožka, lektorka vzdělávacích kurzů pro psychology v oblasti dětské psychodiagnostiky a psychologické péče. Má praxi ve výzkumu, klinické psychologii i školství, aktuálně se vzdělává v terapeutických metodách, zejména s využitím arteterapeutických prvků a práci s tělem.
Mgr. Lucie Měchurová
Speciální pedagožka specializující se na práci s nadanými dětmi. V této oblasti má bohatou praxi, je místopředsedkyní společnosti Mensa ČR, kde má na starost testování, kluby nadaných dětí a vzdělávání. Nadaným dětem se věnuje i v rámci volnočasových aktivit.
Mgr. Marek Hrtoň
Školní psycholog se zkušenostmi s nezletilými dětskými klienty s problémovým chováním a poruchami chování. Má za sebou více jak pětiletou praxi v Diagnostickém ústavu pro děti a mládež. Ve své terapeutické práci využívá přístup Logoterapie a Existenciální analýzy.
Mgr. Kamila Toráčová
Psycholožka, terapeutka specializující se na poruchy chování, školní neúspěšnost, úzkostné stavy, fobie. Ke své práci využívá KBT techniky a terapeutické pískoviště. Působí také jako školní psycholožka na ZŠ pro děti s těžkými poruchami chování.
Mgr. Stefanie Marková
Psycholožka zaměřující se na školní připravenost, neúspěšnost, práci s emocemi a úzkostné stavy. K práci využívá techniky KBT a terapeutického pískoviště, je proškolena v neuro-vývojové stimulaci. Působí i jako školní psycholožka na základní a mateřské škole.
Mgr. Martina Dörrerová
Psycholožka, univerzitní pedagožka, vedoucí klinických programů kognitivního tréninku, kterému se věnuje i v Theraplay, stejně jako diagnostice intelektu, ADHD a školní zralosti.
Co říkají naši klienti:
"Děkujeme celému týmu Theraplay. Velmi příjemní lidé, profesionálové každým coulem. Samotné vyšetření syna a pak následná komunikace s námi i s naší pedadogicko-psychologickou poradnou bylo opravdu na té nejvyšší úrovni. Synovi byl diagnostikován Aspergerův syndrom, což nám pomohlo k pochopení jeho chování, změny přístupu nás samotných a pak i školy. Služby Theraplay ráda doporučím každému. Nejvíc s námi byla v kontaktu právě paní magistra, lidský přístup, ochota, zájem, co víc si přát pokud hledáte pomocnou ruku. Chválím a rozhodně doporučuji!!!"
- Pavlína P.
"Služby paní psycholožky jsme vyhledali pro zjištění nadání syna a konzultaci jeho ne/pozornosti. Přístup paní Gondžové byl velmi profesionální a zároveň lidsky vstřícný. Na úvodní schůzce (bez dítěte) mi bylo vše důkladně vysvětleno, otázky beze zbytku zodpovězeny. Samotné vyšetření syna, ač jsem nebyla přítomna, hodnotím také dle diskuze se synem velmi kladně. Celou dobu se bavil zajímavými úkoly a vůbec si nevšiml, že byl podrobně "zkoumán".
Ačkoliv jsme služby dětského psychologa využili poprvé, a nemám tedy srovnání, dle mého názoru by to mělo vypadat takto."
- Jitka K.
"Ráda bych moc poděkovala za pomoc paní magistře i dalším členům týmu Theraplay. Potřebovala jsem vyšetření syna pro přestup do třídy nadaných dětí. Vše proběhlo krásně v pohodě a rychle, jak domluva termínů, tak samotné testování i vyhodnocení výsledků. Vždy ve velmi příjemné a vstřícné atmosféře. Ještě jednou děkuji za pomoc a vřele doporučuji."
- Irena Ch.